piątek, 23 sierpnia 2013

Propozycja śniadaniowa lub kolacyjna podczas okresu "P" lub jako przystawka podczas "PW" :) Omlet, bez maizeny, tylko na 2 jajkach i mleku. Pychota!



Składniki:

  • 1 plaster wędliny drobiowej
  • 0,5 małej cebuli
  • 2 jajka
  • 1 łyżka mleka
  • sól, pieprz

Cebulę i wędline pokroić w drobną kostkę. Podsmażyć na wodzie lub na patelni wysmarowanej kroplą oliwy.

Jajka porządnie rozkłócić z mlekiem, tak aby nabrały puszystośći i wlać na podsmażoną cebulę i wędlinę. Równomiernie rozprowadzić na patelni. Przykryć i smażyć na niewielkim ogniu. Jak omlet się porządnie zetnie, złożyć go na pół i smażyć na większym ogniu bez przykrycia, do zarumienienia.

 

Smacznego!

piątek, 09 sierpnia 2013

Pewnie, tym przepisem, Ameryki nie odkryłam, ale może jest jeszcze ktoś z Was, kto nie zna tego sposobu na mrożoną kawę :) Polecam :)

 

Składniki:

  • ulubiona rozpuszczalna kawa
  • woda
  • mleko
  • słodzik (o ile słodzicie)

 

2-3 łyżeczki kawy zalać gorącą wodą (1 szklanka). Odstawić do wystudzenia. Przelać do foremek na lód i zamrozić.

Mrożone kostki kary (u mnie rybki i kwiatki :)) zalać zimnym mlekiem, dosłodzić słodzikiem. Wymieszać.

Smacznego!




Uwaga!
Copyright ˆ 2010-2013 by mrs.dukanowa.
Wszystkie prawa zastrzeżone.
Zdjęcia i przepisy umieszczone na tym blogu
są własnością autora i zabrania się kopiowania,
przetwarzania lub ich wykorzystywania
bez zgody autora.















Make your own opis opis Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów